barfota i gräset



















ph's: Dagens bilder med Linnea och Stina.

Dom andra bilderna är lite privata.
Dagen har varit toppen. Först så åkte jag och Stina till Linnea för att ta ett dopp i hennes pool och nu önskar jag att jag hade varit i längre! Det var verkligen jätte skönt och det var 23° i poolen. Efter det så fick jag testa hennes OnePiece, så jag vet hur det känns eftersom att våra kommer om 9dagar! Gud så glad jag är. Sen så gjorde duktiga Linnea "Side cut" flätor på oss, så himla fint vart det!! Hoppas det håller tills imorgon. Alla vill typ göra det så jag har dom hära så länge det går. Men eftersom att vi kanske ska åka utomlands snart så ska jag helt klart göra "äkta" där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0