when you smile, then you make me feel good

Hejsan dagen iskolan idag var bra, mådde inte så bra men annars hade jag det kul.
Hände inte så mycket men Tandläkarn var här och så fick vi säga vad vi tyckte vad bra och inte för tänderna, det gick bra!
På elevensval så gick jag och stina till idrotten och hade lite kult, hahahaha kommer aldrig glömma!!!
Men nu så är jag hemma och vi slutade 15:00, när jag kom hem så hade mamma lagat mat så det käkade jag och sen så kollade jag igenom ELLE tidnigen, as bra!
Efter det så tog jag fram böckerna och pluggade, matte och spanska.
Men nu så sitter jag här vid datorn och är nästan klar med plugget ska bara komma på ett ord till, går inte så bra med det men annars så gåre juuu braaaa..
Ikväll vet jag inte vad som händer jag ska nog ta och chilla lite... jag tycker det var as länge sen, men det var det nog inte..
Aja chiillla för mig framför tv:n ikväll, sköööönt.
Jag vet inte vad jag ska blogga om men jag får ta och blogga mera sen.. för just nu så gick hela texten bort och jag var tvungen att skriva om!
det är inte kult ska jag säga.. och det har hänt mig 1234 gånger och flera, inte kul!!!

fick en tandborste, roosssaaaa

hatar rosa, men tog det iallafall fail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0