städning!

Nu har bästa åkt hem och jag har tagit tag i städningen, är ganska så nöjd!
haha..
Vart ju ganska fint här i mitt rum ändå.
Sen så har jag snackat lite med mamma om hur jag vill ha i mitt rum -
- Ta bort tapeten och måla väggarna helt vita
- Ny fotölj(stav)
- Ny matta
- Hylla
- Skylt
- Tavlor
- krokar (så jag kan hänga upp kläderna)

Japp det är ungefär allt.. tror att det kommer bli toppen!
Bara det att allt annat måste ju också bli klart ihuset..
Snart ska jag ta på mig någe sen käka mat och sen så kanske vi åker till min Mormor och Morfar.
Dom bor uppe i Tisaren i ett jätte fint hus med sjötomt m.m
Så det ska bli kult, var länge sen nu!
Sen ikväll så är det Solsidan, det får ingen missa, sista avsnittet!
Men nu är det allvar hur ska jag klara mej utan Solsidan??????
kommer få panik!:(
Men jag hör av mig med bloggandet, hejdå alla finfina läsare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0