Party all night

Hejsan bloggen, jag är såååå dålig på att blogga men jag vill verkligen blogga men har inget att blogga om det blir ju bara vad som händer iskolan hela tiden och bara döö trista saker? det är ju inget vad någon vill veta!
Men jag ska försöka, det är bara det att vi har så mycker iskolan så jag hinner inte med..
Men sen så ska jag försöka och mobilblogga lite mera också, såklart!
Idag så var det skola igen var faktiskt ganska så kul, men hade bara lite ont i magen och trött som vanligt. nästan.
Det som hände iskolan var väl inte så mycket förutom att jag sa lite fel och vart lite rädd för att det har läckt någonting i Japan som kan komma hit och det kan man tydligen få cancer av och dö.. snacka om att jag är liv rädd!
Men jag ska inte tro på vad alla säger och tro inte på vad jag säger heller nu, alla tror inte att det ens kommer komma hit.. så var lugna!
Sen så fick vi sluta en timme tidigare idag men vi var kvar ett tag till och tog det lugnt, ganska så skönt att vara iskolan och bara prata med alla.
Men nu så är jag hemma och Eva hämtade oss fast hon har så ont i sitt knä, hoppas det blir bra med de snart!
Just nu så åkte pappa och anna till hennes träning och mamma jobbar, så jag är själv hemma och det är lillen skönt:D
Snart så måste jag ta fram böckerna och plugga, speciellt på matten och engelskan!? inte bra jag glömde engelskan hemma.
haha tur att det finns liber.se, eller vad det heter!
Aja nu hoppas jag att ni fått lite att läsa, inte för att jag har skrivit något speciellt..
kram alla läsare!


sniggginnngg från helgen, (har inte så kort hår?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0