Onsdag

Hejsan idag är det Onsdag och det var skola som vanligt.
Skolan var helt okej, vi hade jätte kul idag faktiskt.
En väldigt bra enhet vi har kan jag säga!!
Först och främst så gömde några killar i nian robins saker och han kan bli lite små sur sådär.. Men det var mega kul!
Sen när han fått tillbaka allt.. så satt vi alla och pratade och så började anton sjunga på den dära videon jag la ut innan.. Så den satt sig på hjärnan för alla kan jag säga.
Efter det roliga kom Polisen och pratade om snatteri och alkohol..
Sen så stack jag och Stina till idrotten för vi hade elevensval som vi alltid har på onsdagar om det inte blir något som kommer emellan.
Vi hade mega kul där faktiskt!
Japp det låter väl som en bra dag?
och fint väder är det!!!
Nu blir det bara att plugga till NO provet och sen är allt pluggandet klart.
Snacka om skönt.



ph; weheartit  FOREVER 21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0