OHHNEEEJJ SKOOOLLLAAA

Hejsan jo idag var det då tillbaka till skolan, det är inget tummen upp för mig.
Skolan var väl bra, väldigt trött bara men säger som olle att det är alla de första dagarna!
Dagens outfit var - vitt linne med knappar och pösiga blommiga byxor
Idag iskolan så hände det inget speciellt bara att vi såg en musikal idag "se mig", den var faktiskt rättså bra!
Snart så måste jag kolla lite på engelskan och matten, för min mattekompis http://hannaaaaas.devote.se har ju då jobbigt ifrån mej, bara för att det gjode jag en gång, hahahaha vad snälla vi är! love you
Jag vet att jag har bloggat dåligt också, så ska bättra mig för alla tjatar sååååå!
men jag bloggar mera sen,pusss


snällaaa ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0