i touch the sky

Hejsan bloggen, idag var det äntligen sista dagen skolan på denna vecka, sen så hade vi ju prov idag på matten, det gick sådär kan jag säga.. världens hjänsläpp!
Men nu så är jag hemma och helgen planeras, ikväll så ska jag nog ta och hitta på något med vännerna och sedan blire gc's kebabtallrik, lill guld.
Ikväll ska det dunkas musik!
Men iallafall så duschade jag för ungefär 30min sedan, och nu så snackar jag med folket.
Jag snackar speciellt med stina, hahah retas liiiiittttteeeee as kult!
sen så sitter jag och kollar på den härligaste bloggen --> http://nhlcrib.blogg.se/
för guld!
Jag bloggar mera sen!!!!!


Min helg är förstörd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


muppps

aj

aj fyfan, blåsa + skinnet är borta

jag och stina böt namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0