en ängel från himlen



















jag älskar dig Stina Karlsson,
en vän jag alltid litat på,
en vän som ställer upp vart man än är,
jag är glad att jag träffade dig,
du är en av mina bästavänner och det kommer du alltid att vara,
vad som än händer så kommer jag alltid finnas vid din sida.
Du är en underbar vän, det finns inte många som du.
Man måste ha tur för att hitta sånna som du!
Jag vet inte vad jag skulle göra om du inte fanns här.. för hos dig känner jag mig trygg.
Jag kan knappt beskriva dig med ord, men med dig så ler man alltid..
och ett gott skratt förlänger livet!
tack för alla dagarna med dig!!!
Tack så mycket för att du finns här hos mig, jag skulle inte vara något utan dig..

Bästavännen, Stina Karlsson♥


Kommentarer
Postat av: stinaa

awww,

du är ju för underbar!

finner inga ord just nu,

julia, jag älskar dig bästavän tack för att du finns!<3

2011-03-23 @ 15:34:59
URL: http://stinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0