Det här får mig att gråta

Dag 01 – Om mig 
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 04 – Min bästa vän 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min tro 
Dag 07 – Det här åt jag idag
 
Dag 08 – Min favoritplats 
Dag 09 – Min dag 
Dag 10 – Favoritsaker 
Dag 11 – Mina syskon 
Dag 12 – I min handväska 
Dag 13 – Mina föräldrar 
Dag 14 – Den här veckan
 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Bloggfavoriter 
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Det här är jag bra på 
Dag 19 – Detta ångrar jag 
Dag 20 – Mitt hår
 
Dag 21 – Mina förebilder
Dag 22 – Det här upprör mig 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre 
Dag 24 – Mina rädslor
Dag 25 - Mina dåliga vanor
Dag 26 – Det här får mig att gråta
Dag 27 – 5 saker du inte vet om mig 
Dag 28 – Mitt rum
Dag 29 – Det här saknar jag 
Dag 30 – Min pojkvän/flickvän
Dag 31 – Det värdefullaste jag äger.

Dag 25 - Det här får mig att gråta?
Det som får mig att gråta är när folk säger dumma saker som dom egentligen inte borde säga.
Sen när folk försvinner ur ens liv..
Jag kan till och med börja gråta fast jag är glad, det är för att jag har så fina vänner ivärlden och när dom säger så himla gulliga saker till mig.

hoppas ni fick reda på, "vad som får mig att gråta" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0