var glad så mycket du kan!

Hejsan,vaknade 11:00 idag ungefär det är skönt att sova ut.
Jag har verkligen inte gjort någonting idag för jag känner mej lite förskyld, men jag har i allafall varit på net on net och då köpte pappa en iPhone4 och sen lite skydd och sånt till den och jag köpte ett silikon(stav) skydd till min mobil men jag ska köpa något annat lite senare så jag har det bara så länge.
Inte mycket att blogga om idag, haha jag bloggade så mycket igår så har inget att blogga om idag..
Just nu så sitter jag och snackar med Linnea a och hon håller på och fixar en header åt mej hahaha fyfan vad klockrent det kommer bliiiiii!
Och sen sitter jag och kollar på Disney Channel haha,kult.
haha finns inget annat..
och jag år nyss upp min goa och undebara klubba, haha NÖJD
men nu ska linnea ut och gå så då kanske det blir ännu bättre, och nu ska jag kolla lite mer på min mobil hehe har nyss laddat in lite bilder.
hejdå kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0