Träning!

Hejsan jag vet att jag bloggar lite sent, förlåt alla som har kollat och jag inte har bloggat, men nu ska jag blogga i allafall.
Idag har jag varit iskolan och den var SEG kan jag säga, mycket har hänt.
Skolan var vanligt typ, garvade bara lite mycket, men det är skönt efter allt, att jag ens kan lee åt saken.
Efter skolan hämtade stinas mamma till slut och då drog vi till maxi och sen så väntade vi och väntade vi, men sen kom vi nog på att Eva att gått förbi oss och vi inte hade märkt något, hahaa. aja sen när vi kom hem till Stina så fixade vi våfflor, det är gott på en MÅNDAG:D:D:D
sen snackade vi om masssssoooorrrr, och sen kom mamma och hämtade mej för att åka hem och käka för jag ska ju dra till Hallsberg nu och dansa, KULT!
Innan det hämtar vi ronja, guld.
Inget mer bloggande nu, laddar in bilder imorgon, måste PLUGGGGGGAAA!
herrrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0