Torsdag

tjenare alla snyggingar, idag vare skolan som vanligt typ.. inte kul vill ha helg nu!!
inget speciellt idag iskolan? inte kul idag heller skolan suger den hära veckan.
Iallafall, idag hade vi sovmorgon lite skönt alltså.
Sen så hämtade pappa mej,så nu sitter jag här hemma och snackar lite och facebook dampar.
snart så måste jag verkligen ta något att äta, är ashungrig, skolans mat var verkligen inte god idag, haha!
Ikväll vet jag inte vad som händer, så alla som har mitt nummer, smsa!
Imorgon så är det Fredag och då precis efter skolan komma mamma,pappa,syrran och hämtar mej för då åker vi in till stan och shoppar lite,vet inte om Stina hänger med eftersom att hon ska sova hos mig i två nätter så då får ni höra vad vi gör, haha vi är lite galna, såå jah..
Och nästa vecka är det ute idrott det är inte kul!
Efter den veckan är det bad tror jag att det var så jag bör nog kolla lite på ny bikini.
Har kollat lite på det redan,för det var ju några i H&M katalogen, så vet inte vad det blir för någon!
Imorgon vill jag köpa det här:
- Pössbyxor (h&m)
- Rosa mjukisdress (bikbok)
- Shorta (bikbok,monki)
- Jeans (rut mfl,ginatricot)
 och lite annat, smått och gott(A)

lite bilder kanske?
påväg till skolan..

hejdå skolan, YEEAAAHHHH

hem ljuva hem...♥

HEJDÅ!:D



Kommentarer
Postat av: mikaela

hihi såg när du tog den första bilden ^^<3

2011-01-20 @ 17:55:33
URL: http://missmajor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0