snacka om att jag är nöjd!

Hejsan alla coola bloggläsare, Idag så var det ju då sista skoldagen och helgen börjar.. och sen skola igen, buhuhuh
men kult med helg! kanske ska sova över med Mikaela och Stina, vi ska snacka lite om det senare.
Aja, idag iskolan hände det inte så mycket förutom att jag och Hanna var så grymt snabba på matten... "host"
Fast vi är ju Kungarna på matte, fast Hanna är kung och jag är kung när hon dör HAHA.
Inget hände iskolan typ... Men nu är jag i allafall hemma och snackar med Olle och Martin dom är lite roliga.
Och så dunkar jag ju musik såklart .. det gör man ju alltid när man är hemma själv, och snacka om att det är skönt att vara hemma själv HAHA, alltså omg jag har sagt"snacka om" hela dagen, inte bra julia..
så just nu stämmer rubriken, jag är as nöjd!
snart blir det köpa godis, kanske sova med bästa, mjukiskläder, LILL guld.
aja  haha kom på en sak.. Idag när vi slutade skolan sa staaf: Kan du komma och kolla på matchen idag? haha sen sa han: halv fem.. eller ne fem? jag fattade inte vilken tid i allafall så... men jag får se om jag kommer:)
bloggar mer om några min!
Hejdå pusspusss!

kör på snebena nu för tiden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken martin?

2011-01-14 @ 16:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0