okej hanna jag bloggar nu!

Amen heeeeeeeeeeeeeeeeeej,
idag var jag iskolan det var lite kult, jag var typ borta lite ibland bara, men det är lugnt, haha.
efter skolan drog jag med familjen till stan köpte lite saker och hittade typ allt jag ville ha.
efter det så åkte vi hem och käkade och när vi hade ätit klart så kom stina till slut lite GULD, hon kom ju bara med 4 väskor men det är bra det;)
sen så satt vi och väntade på att madrassen skulle blåsas upp det var ju lite kult att inviga(stav) nya madrassen!
sen så bröt vi oss in mohaha(a) på vårat trådlösa haha!
ne pappa hjälpte oss.. för vi är ju så duktiga.
och just nu sitter vi i min säng och laaaaaaaaaanar, det är kult att skriva ut orden om ni ser det, hehe?;)
sen så ska vi väl typ vara inne till 01:00 eller någe för är lite trött.
nu så ska vi väl fortsätta sååååå? hahaha sitter och snackar med markus och oscar på skype dom fattar ju alltingggg.
men ska snacka med johan nu också, sen vet jag inte.
imorgon så ska vi till min mormor och morfar en stund och sen ut på isen, jag lovar nästan att jag kommer ramla i så klumpig!
sen efter det ska vi vara med Erik och Martin, vet inte hos vem men det kommer bli bra:)
på söndag vet  jag inte...
men nu får ni veta mer imorgon.
HEJJJDDDÅ

den vit randiga tröjan köpte jag, (magtröja)
sen en svart genomskinlig shorta (monki)
tunna tights (gina)
underställ (stadium)
grön tröja (gina)
det var typ det jag köpte, kommer inte ihåg alla snackar med alla HÖR  NADAA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0