Ny header!

Många tack till Linnea, som har lagt ner as mycket tid för att fixa min header och vårens header planeras!
Jahap, men idag har jag varit iskolan och det var som vanligt typ? kallt vare eftersom att jag hade linne men om man ska vara fin får man lida pin!
aja ville säga att Discon igår var JÄTTE kul, ronja och jag äger!
har typ inge att blogga om nu får tiden..
Ihelgen ska jag in till stan igen.. Fast med mamma och syrran så det blir lite mys sådär..
Vet faktiskt vad jag ska köpa och kommer bli jätte nöjd om det nu finns bara, haha!
Sen så måste jag börja kolla på vad jag ska ha med mej till Trysil eftersom att vi åker nästa torsdag, kommer bli kul men kommer sakna att blogga, men glömm inte att kolla bloggen på måndagen igen,för då startar jag!
Det är mycket som ska med så imorgon kväll tror jag.. så ska vi ha möte om vad man får göra och inte göra.
längtar inte så mycket dit.
Men nu ska jag ladda in lite bilder och sånt så kanske det hinner ladda klart så kanske ni får se.
Snart ska jag lana DS det är bra det men det måste laddas snart, inför Trysil dåådå...
Lite bilder kanske är kul?
hejjjjddååå

älskar bilden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0