inte min dag idag..

Hejsan jag känner mej ur dålig på att blogga just nu haha, men jag kommer att börja blogga lite mer när skolan börjar.. hoppas jag på i allafall.
Idag så drog jag,Linnea och Stina upp till Kvarntorp idag igen? vi är verkligen galna i att åka skidor/snowboard!
Men jag hade så himla ont i fötterna idag, inte tummen upp!
Men jag kan säga att kult!!
Men det var verkligen inte min dag idag, haha! jag ramlade hela tiden.. hahah!!
Men det är ju roligare då såklart.
Längtar grymt mycket efter sälen..
och nästa vecka är det redan skola och det är inte kul.
Men längtar ju såklart efter alla:(
aja det var det jag gjorde för en halvtimme sen typ?
och just nu så har jag kommit ur duschen det var inte heller kul för att jag fick duscha i kallvatten hahaha.
Ni vet nog hur det känns, haha!
Men imorgon tror jag att jag tar det lugnt med skidåkandet, så jag ska nog bara vara med mina kompisar och sen på torsdag så fyller pappa så att då drar jag in till mamma (marieberg) och är där en stund sen ska hela familjen in till stan och äta något gott!
Visst låter det bra?
haha det gör det för mej iallafall!
Men nu tänkte jag kolla facebook för det var ett tag sen, har ju bara varit inne på mobilen hela tiden nu för att jag har frisurf!
Det är bra men jag vill ha vitt-skal till den:(
Men jag vill ju ha så mycket annat också? vad jobbigt sånt är haha!
aja jag saknar alla er som jag inte har sett på ett tag nu!
Men nu måste jag snacka vidare med stina, hehe
Hejdå

nu känner jag för några bilder, RIGHT!

garvade som tusan med er, brudar.


haha failat ansikte

är man världens bästa fotograf eller?:D


trött och ser helt störd ut!

haha här ramlar man snart..

SÖT!

alla bilder för idag!


Kommentarer
Postat av: mikaela

Jätte fina bilder Julia! :)<3

saknar dig!

2011-01-04 @ 21:51:20
URL: http://missmajor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0