Grattis Linnea 15år nu då!

Tjenare, vaknade runt 10:30 idag, har sovit som en stock inatt, haha!
Nu har jag nyss käkat frukost typ.. och mamma snackar med Eva just nu och Stina möblerar om rummet, vill gärna se men det får jag ta och göra när skolan börjar, ska i allafall ta och smsa stina nu.
Och senare på dagen vill jag åka in till marieberg? men jag vet inte vem jag ska gå med jag får se vem det blir stina kanske var lite sugen på det;)
Sen vid klockan 5 ungefär så ska vi åka/gå till Linnea för att hon har fyllt 15 idag! ett jätte stort grattis till henne, en stor femtonåring nu då, vi får hoppas på att det blir en moppe.
Nu ska jag lyssna vidare på Who Owns My Heart - Miley Cyrus.
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0