GODMORGON

godmorgon alla, just nu så vaknade jag och stina för ungefär 10 min sedan.
Just nu sitter vi med två dator lite guld.
Sen så ska vi nog gå ner för att ta något att äta och sen klä på oss och dra iväg till min Mormor och Morfar(tisaren) och där ska vi nog käka och gå ut lite på isen, hoppas jag inte ramlar i, hahaa.
Efter det ska vi nog hem en stund och vila och sånt.
Ohh sen ikväll typ eller runt 5/6 skulle vi göra något med Martin&Erk:)
vet inte vad vi ska hitta på, men får väl se hur det blir med det!
har typ inge att blogga om såhär nu på morgonen haha.
men jag kommer ju blogga mer ikväll såklart!
HEJDDÅÅ



everything went wrong, but I like you anyway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0