fucking perfect

Tjena, fucking perfect - PINK
har inte så mycket att blogga om man fick lust, så ska väl försöka få till något.
Bloggade ju förut och då hade jag ju nyss vaknat, efter dte gick jag ner och kollade på tv, fanns inge bra men disney channel finns ju HAHA, ne men syrran kollade på det så..
Sen käkade jag frulle och gick sen upp igen för att sätta på datorn haha, känner mej som en datanörd.
Just nu så sitter i mitt rum och laddar in bilder för att jag hittade min sladd och sen så ska jag dra till linnea och så smsar jag med martin också så kanske ska vara med han imorgon eller på lördag, ska nog bli kul!
Aja iallafall nu kan ni få några bilder, för snart ska jag dra till linnea!
hejdå


linneas snygga fläta, haha.

maten från igår, lite dålig bild men aja..

hhaha inte lite suddig bild men lite frän

och dagens jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken martin?:-)

2011-01-09 @ 14:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0