facebook...

Hejsan, idag så har jag varit iskolan och hade ont i hela kroppen från igår, men kul var det.
Hände inte så himla mycket iskolan idag, vi kom sent till spanskan, men inget annat, hahaha.
Så just nu sitter jag här hemma och stinas mamma hämtade idag igen och mormor och morfar kommer hit idag så det kanske blir tacos, hahahaha GOTT!!
ikväll blir det gå och lägga sej tidigt tror jag.
Igår så tog jag lite bilder sen har jag tagit några idag också, så lite bilder kommer sen.
Aja, rubriken stämmer, facebook facebook facebook, vad jag hatar det ibland! just nu så vet jag inte vart jag ska ta vägen!!!
Min profilbild det är det som laggar sönder, det är verkligen inte kul.
men det är sånt man får ta ibland.. men varför just jag!? åhhhhh.
orkar inte blogga mer nu men bloggar nog mer snart.
hejdå
sepia - svartvita




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0