Söndag

Det är redan Söndag snacka om att helgen gick fort?
men det är ju såklart eftersom att jag har mina underbara vänner!
Idag så vaknade jag 10:00 lite skönt att sova ut.
Vet inte vad jag hittar på idag.. men det blir väl chill?
På Onsdag kommer min Farbror, cattis och min lilla kusin Axel till oss.
Sen kommer veckan bli som vanligt tror jag?
På Söndag åker vi iallafall till sälen och det kommer bli guld!
Vi kommer vara där hela Sportlovet och vi kommer åka över till Trysil och åka där en dag och då kommer vi passa på och kolla på en Onepiece!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
En rosa vill jag haaaaaaaaaaaaa!!!
Men nu så ska jag lyssna på musik och lite annat..
Bloggar mera senare!!

It's my baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0