so genomgång: jag måste duscha!?

Hejsan sov morgon idag!
Skolan var som vanligt men jag var väldigt flumm bara och jag har multi ont i halsen, inte skönt det.
Efter skolan så skjutsade Mamma hem oss och jag kom hem för en timma sen typ.
Så just nu sitter jag som vanligt i min säng och NÖRDAR no.n(kemi) det är bra det. Kan faktiskt det mesta.
Annars så sitter jag och lyssnar på musik och snackar med vännerna, som vanligt dårå.
min dag ser alltså ut såhär: plugga no,plugga matte, plugga so och så vidare... jiiipppiiii
aja såhär ser mina tankar ut på en so genomgång : alltså jag måste duscha?
aja men nu har jag inget att blogga om:o
ni kan få någon bild sen kan jag blogga mera senare, för just nu måste jag ju då pluggaaa...hööh och mamma och pappa är och köper/kollar på ny soffa..
HEEJDÅ


ett collage jag gjorde igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0