mys♥

MYS
Just nu sitter jag imin säng med min nya sköna filt som jag fick i alla hjärtans dag present av mormor och morfar.
Kan inte förklara hur len den är? alltså jag lovar!
den är svin skön och varm när det är som kallast i mitt rum som just nu då.
Den är vit med gröna löv, kanske inte den snyggaste men den skönaste!
från Hemtex, haha om ni alla har sett reklamerna från Hemtex så säger dom "de mjuka" tror jag eller något sånt.
helt rätt har dom iallafall enligt mej!
När mamma kommer hem så ska jag hjälpa till med att laga maten, sen ska jag be henne att tända en brasa och mysa framför tvn.
En riktigt mysig måndag
och bara längtar till Sälen, som jag åker till på söndag vet att jag tjatar med liksom jag ska åka med Stina k och Linnea a!?
Sen så åker jag med Stina hem ibilen också!!!!
Nu får det bli det här på detta inlägg iallafall!
alla ni andra får ha en mysig måndag ni med, så hörs vi imorgon eller snart.


Kommentarer
Postat av: Hanna

det är tisdag lilla du julia! ;)<3

2011-02-15 @ 21:07:01
URL: http://haiinnaii.blogg.se/
Postat av: mikaela

hahaha tänkte också på det, det är tisdag julia! :)<3

2011-02-15 @ 21:39:31
URL: http://missmajor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0