mobilbloggande isälen

Hejsan nu har jag åkt hela dagen med Linnea, off pist = guld! Om någon ska åka med oss på detta så skulle det aldrig gå, Jag lovar vi är kungar på off pist! Vi har käkat spagetti och köttfärssås och efter det så åkte jag Linnea och mamma till Tandådalen för att köpa solglasögon, hittade ett par jätte snygga det var Scott med spegelglas och vita var dom så dom köpte jag. För 5min sen så Käkade jag och Linnea på lyktan, kladdkakan är underbar! Idag har det inte hänt så mycket mer men får se om vi tar och bastar snart. Sen klockan 19:00 så blir det skoter upp till lyktan och äta god mat! Vi hörs senare:D

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

hej är allt bra med dig? =)

2011-02-22 @ 19:46:18
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0