mer bloggning!

Hejsan jag kan faktiskt blogga mer!
Jag är klar med so:n och det känns okej.
Ikväll så ska vi beställa från Cesar och eftersom jag har käkat pizza och kebadtallrik mycket nu så kan jag ju inte beställa det?
Så det vart en cesarsallad, mummmmsss.
Känner för något nyttigt nu:D
Japp, just nu sitter jag och snackar lite med stina om allt också..
Sen så har stina bestämt att jag coh Mikaela ska prata ihop oss istället, för det blir alltid så att både jag och mikaela skriver till stina istället... haha ja jag vet.
Längtar tills skolan imorgon... sista veckan nästa vecka och på söndag nästa vecka åker jag till sälen och är där hela sportlovet, snacka om att jag kommer sakna alla!!!!!!
och jag vet inte hur det kommer bli med bloggningen:)
Men det kommer jag väl skriva till er hur det blir...
ÅHHH kommer sakna alla så enormt..
iallafall på enheten!?:O
dom är ju som min familj typ... hahha!
jappjapp.. sitter imin säng nu och har hörlurar på mig så hör ingen i huset, SKÖNT.
Sen sitter jag i mina mjukiskläder och snygg tofs. Väntar också på maten, men jag fryser mest ihjäl.
HAHA. kallt är det här hemma!
ohhh... bläddrade nyss upp och kollade på hur mycket jag har skrivit, rättså mycket har det blivit iallafall!:D
jag kan ju bloggade lite mera sen om dag... ni vet..
det är ju alltid lika kul för er och alltid lika kul för mig!
Men nu ska jag fortsätta med det jag gör!

HEEJJRRDÅÅÅ

snygg outfit!
sommmmmarrr♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0