Med en vacker flicka

Hejsan idag var jag iskolan, ville hem som vanligt dådå och jag såg ut som ett helvette.
Vanlig dag i mina vanliga kläder.
På håltimman gick vi ut en sväng för jag ville bara bort bort bort från skolan.
Sen gick vi tillbaka och hade matte tror jag? eller ja någe iallafall.
Efter skolan kom KB och hämtade oss, en vän till stinas mamma.
Och nu är jag hemma och är förskyld och MÅSTE snart börja kolla lite till på so:n, PROV PROV PROV
Ja just nu gör jag inte så mycket sitter och lyssnar på musik och nya MSN såklart.
Det är en bra msn för man kan koppla ihop det med facebook och det är lite guld.
Aja mer bloggande senare då!
Snart blir det någon macka sådär eller någe..

HEEJJJDDDÅÅÅ










det växer, men ännu längre ska det bli!!!
(har inte plattat det)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0