match 16:15

Hejsan bloggen tänkte blogga lite om igår kväll..
Vi var på ikea runt 5 och jag köpte  - ljusfat, säng överkast och data sak haha.
Sen så kollade vi på en film som var as bra men kommer inte ihåg vad den hette..
Men iallafall så är det Lördag nu och det betyder att det blir match idag lillguld, 96orna spelar så ska titta på dom klockan 16:15 tror jag.
Vill åka skidor men jag har så fula skidkläder haha.
Sen vi är jag as sugen på GODIS!
Jag vill måla om många väggar också i mitt rum, jag vet, kul att veta va?
haha sen vill jag ha nya skidkläder men det blir nya nästa år eftersom att då vill jag ha det nya igen så ingen ideé att köpa iår.
Sen så ska jag iallafall köpa ny brillor!
och lite saker till mitt rum..
bloggar mer sen ni kan få lite bilder...

HEJDÅ






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0