lite roligt kanske?

Dag 01 – Om mig 
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 04 – Min bästa vän 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min tro 
Dag 07 – Det här åt jag idag 
Dag 08 – Min favoritplats 
Dag 09 – Min dag 
Dag 10 – Favoritsaker 
Dag 11 – Mina syskon 
Dag 12 – I min handväska 
Dag 13 – Mina föräldrar 
Dag 14 – Den här veckan 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Bloggfavoriter 
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Det här är jag bra på 
Dag 19 – Detta ångrar jag 
Dag 20 – Bloggfavoriter 
Dag 21 – Mina förebilder Dag
Dag 22 – Det här upprör mig 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre 
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – Dåliga vanor och laster 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – 5 saker du inte vet om mig 
Dag 28 – Mitt hem 
Dag 29 – Det här saknar jag 
Dag 30 – Mitt hjärta
Dag 31 – Det värdefullaste jag äger.

japp nu ska jag börja med detta, ett lycka till kanske?
verkar kul, alla har ju nästan börjat med det men jag har aldrig haft lust men eftersom att jag typ inte gör några långa inlägg så får det bli lite sånt här istället, guld!
kan börja med dag 01 i andra inlägget.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-02 @ 18:28:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0