king for a day

vill bara blogga blogga blogga idag men jag har ju inget att blogga om!?
Imorgon så blir det dans med Ronja iallafall båda vi två var inte med förra gången eftersom att båda var så förskylda och sen får vi se hur det blir imorgon, låter som om ronja är jätte sjuk..
Ska bli kul att dansa jag måste ju liksom göra något på fritiden iallafall!?
vill gå på innebandy men igen idé att börja-.-
jag skulle ändå vara rutten.
har typ bara kompisar som går på innebandy eller fotboll sen så har jag ju några som går på gymnastik som jag gick på men slutade, kan verkligen saknart ibland!!
sen har jag ju några som dansar haha som jag då?:D
Ne nu vill jag ta och kolla på film. ska se om jag hittar någon bra vi har ju as många.
Sen tar vi fram bara lite lite godis från igår hahahah måste ju käka snart också..
det är jätte fint väder ute idag också, vill gå ut men det är SVINA kallt!
nu blir det någon film men det kommer väl bli min favvo film som vanligt då.
The Proposal, läste nyss att hon också kollade på den.
har sett den jag vet inte hur många gånger men den ÄGER!
vill se trassel, love and other drugs och frozen sen också men dom har vi ju inte så lyckat jag vet.
Men nu ska jag sätta på mig ett par mysiga strumpor och sätta mig i min varma säng och kolla på den bästa filmen!




guld, först våfflor sen filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0