Jobbig Tisdag, jobbig vecka.

Tjenare alla, idag är det Tisdag och ingen sovmorgon, inte kul.
Tisdag betyder skola och idag vare inte så kul iskolan var mega trött så ikväll vill jag bara äta och sen gå och lägga mej, SKÖNT!
Måste plugga också snart på No:n har prov på Fredag och idag hade vi spanska läxa och det gick bra:)
kan det inte bara vara nästa år så kan vi åka tillbaka till Trysil
Just nu så sitter jag i min säng här hemma och lyssnar på musik och har på mej mjukis-kläder, och så äter jag finn crisp och en chocklad muffins som mamma har backat MUUUUMMMSSSSSSS..
Senare ikväll blire tv käk och sen sova.
Imorgon är det Onsdag och jag ska till skolsyster som alla andra elever inte kul... ska kolla hur lång jag är hur mycket jag väger och kolla min rygg... aahh ni vet..
Men nu stack pappa och syrran til hallsberg för syrran skulle dansa (träna), samma som jag dådå DISCO, guld.
har inget att blogga om idag alltså!?
Dagens Outfit:
- Svart genomskinlig shorta Monki
- Svarta jeans Rut mfl(stav)
- Svart linne J:C
ni kan få några bilder iallafall....


jag vet jag vet vart lite mycket smörrrr...




Nu blire bara att njuta,
HEJJDDDÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0