BUT I LIKE YOU ANYWAY

HEJ alla.
idag vaknade jag runt 7.. och klädde på mej och packade väskan och gick ner och käkade en massa frulle.
Sen drog jag till skolan och mikaelas mamma körde oss och vi kom dit runt 8.
Skolan var som vanligt men väldigt trött bara, på elevensval så var jag Stina och Mikaela på idrotten det var kult.
Innebandy och Fotboll det är bra det!
Sen så hämtade Stinas mamma och nu är jag hemma och har nyss käkat lite och sånt.. sen tog jag några fuuuuuuuuuuuuuuula kort på hur jag ser ut idag, usch fy på mej alltså varför kan man inte vara lika fin som alla andra här på jorden!?
Aja just nu så snackar jag lite på MSN och sånt.. läste nyss alla bloggarna och checkade nyss facebook.. alla kommenterar kommenterar och kommenterar.....
nu är alla bilder inladdade och klara!!
Ni kan få se några sen..
Men senare idag MÅSTE jag plugga-.-
sen ta bort allt smink as jobbigt med smink nu för tiden:O
är det bara jag som inte fattar något på KEMI??
vi har prov på fredag och jag fattar nästan ingenting jag fattar frågorna men inget annat!??
Har inget att blogga om...
kan kanske blogga lite mer sen om jag får några kommentarer(A)...

Hejdå
bilder..












LITE FUUUUUULA BILDER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0