HELGGGGGGGGGGG!

jaaaa äntligen HELG!
hejsan nu har man ju verkligen lust att blogga när man nyss var klar med inlägget sen försvinner allt, men guld...
aja idga var jag iskolan, jag tog en liten "mickrosömn" på matteboken, lill skööönt.
Efter skolan kom pappa och hämtade oss och sen så lämnade vi av snyggingarna.
Ikväll kommer stina en liten sväng, sen så blir det jag som ska laga maten ikväll.
Julias speciall - Ris och Kyckling m.m
aja jag har inte så mycket att blogga om men det kommer ju mer sen.
Det är iallafall skönt med helg nu efter en så grymt jobbig vecka, vi hade prov i dag direkt på morgonen.
Det gick väl bra hoppas jag var inte så taggad på det och så men , aahhh..
JAHAP..
blogggar mer sen.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0