Cheap Monday

Hejsan bloggen nu så har jag varit iskola kändes inte kul idag vet inte varför men mådde bara inte bra
Kom hem från skolan för en timme sen typ?
vi fick skjuts av Eva, hon är så snäll!
Nu vet jag inte vad som händer jag har iallafall tagit några bilder på min fina outfit som jag hade idag.
MYSSSS ikväll!?
ingen träning eller någe hhehe.. träningen igår var fan as jobbig ska ni veta.
sitter och snackar med folket just nu men inte med två andra som jag behöver snacka med-.-
Nu ska mamma komma och hämta anna för hon ska på träning mohahha, inte jag:D:D
sen så blir det lugnt här hemma helt själv så himla skönt!!!!
Ska snart ta något att käka på, är svin hungrig fast det var rätt så bra mat iskolan idag.
orka blogga.... men igår var jag ju på mberg med bästevän och då hade vi lite kult och jag köpte bara en sak!?
typ rekord!!!
aja här kommer några bilder från igår och idag!


Vårens jacka?





dagens bilder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0