4 timmars pluggning i sträck

Hejsan bloggen, ja usch ni ser rubriken, 4timmars pluggning med Mikaela och Stina i sträck!?
Ja vi är duktiga vi..
Dagen började med Engelska och Svenska och sen so, sen så var dagen slut och då drog vi till kumla torg för att fixa mikaelas lägg och konto kort och sånt.
Efter det stack vi till GC och köpte 3 kebabtallrikar, snacka om gott, lite fet jag är nu.
Sen så stack vi upp och kollade på en film, hahaha! helt galen men bra var den..
Kommer inte ihåg vad den hette men bra var den iallafall!
Sen efter det tog vi ett tjejsnack och senare plugging i 4 hela timmar i sträck om man inte räknar med att vi åt i 5min..
Jag tycker vi är värda något.
Ja ett bra resultat.
HAHA.
haha ja men det är vi faktiskt så duktiga som vi är haha..
Japp men efter allt så sitter jag här hemma och nyss kommit hem och tagit på mig min morgonrock (kvällrock)?
Japp det har jag och det är as skönt!
och snart så ska jag ta en dusch och lite senare en macka, för har ju nyss käkat.
Sen blir det väl något bra på tv och imorgon är det sovmorgon!
JIPPPIII:D
men nu kan ni kanske få någon bild..
Bloggar mer sen!

HEJDÅ





ja ni kan ju igga facet på mig.



muuuuummssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0