don't let me fall

Först vill jag säga, förlåt för jätte dålig update, men vi har varit vid skogstorp hela helgen
och träffat massor av underbara folk.
I fredags var vi på gården och hade super kul, sen på lördagen så var vi ute och gungade och hade jätte
kul med folket, och bara mer och mer folk kom, sen igår så fyllde mamma år, så stort grattis till henne!
Och sen på kvällen drog vi dit igen och träffa alla underbara, inte så himla kul att det
vart på raken..
Men nu ska jag ta tag idetta!
Idag så ska jag ut och springa lite.. sen så ska jag nog vara lite med vännerna..
Så jag hör av mig!

helgens bilder -






























don't let me fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0