Jag vill känna att jag lever

Hejsan, efter skolan stack jag till Linnea en stund, sen skulle hon bort, så då gick jag till Stina en stund.
Sedan, kom Stina på att hon glömde boken iskolan, så vi stack till skolan, hände massa saker där, hahaha!
Efter det så fick vi skjuts halva vägen, (Kyrkan)
Så vi gick till min gammelmorfar som dog nyss, och hälsade på han..
och Hannas mamma, hihi.
Och nu är vi hemma iallafall, och så ska vi ut och spela fotboll en stund, sen drar Stina till hennes träning.
Så när jag kommer hem blir det plugg och ta det chill.
hörs, kram!



Molly Sanden - Jag vill känna att jag lever

Leva som jag vill, jag vill känna att jag lever, veta att jag räcker till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0