hejsan vi håller på med nätverket och vi v...

hejsan vi håller på med nätverket och vi vet inte vad som är fel och inte Telia heller, men snart kommer det nog att lösa sig. Idag har jag varit iskolan och det var väl rätt så okej. När jag kom hem så fick jag god mat och efter det fika, mummma. Sedan gick jag och Anna alltså min syster ut och spelade lite fotboll på gatan, det var ett långt tag sedan vi gjorde det. Så det var kul! Men sen så hjälpte jag mamma och pappa i trädgården kände mig väldigt duktig där! Efter det så städade jag min kanins bur som heter scarlet och sen så släppte vi ut henne så hon fick hoppa runt lite. Just nu sitter jag ny duschad med mamma och kollar på mästerkockarna, och längtar efter att få sova ut tills imorgon, JAG ÄLSKAR SOVMORGON! kram Julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0