hejsan alla, jag och madelen pratade nyss ...

hejsan alla, jag och madelen pratade nyss om att min blogg såg ut som en annans, och då tänkte jag på, att jag gör min blogg så som jag vill jag hittar egna bilder som t.ex weheartit, och jag skriver min egna text ingen annans, egentligen de som tar bilder från andras bloggar, de kanske tycker att bilden var fin och jag har inget emot om att de gör de, men är det inte kul med en ny bild? Som ingen. annan har sätt? Jag pekar inte ut någon, men du bloggar som du vill, på ditt egna sätt, det är därför alla andra gillar bloggarna, för att man är sig själv i bloggen, jag ville också att ni bara skulle veta det, sov gott i förväg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0