kolla andra inlägget

Jag saknar julen? och julmaten..?
trodde jag aldrig efter jag åt så mycket julmat och allt!
hade lust att göra ett till inlägg blir nog inte så mycket men jag får väl se vad jag kommer på.

Mamma fick en iPhone4 i julklapp och hon har sagt att om hon inte kommer att gilla den så skulle vi byta för hon hade en Samsung Galaxy S förut som jag har nu, och jag vill såååååå gärna ha iPhonen..
var och köpte ett vittskal och skydd till henne igår..
är verkligen avundsjuk! haha..
Får väl se hur det blir, men snart får jag iallafall frisurf på min mobil, iallafall så att det funkar!
där fick ni ett litet inlägg om ni inte hade något att göra.
snart är det vår och vår kläderna och allt kommer? hur snabbt går inte det här egentligen!?
Och alldeles snart är det nyår? herrreeeeguuuddd.
Kanske ska vara med linnea och stina då, hoppas jag!
men nu ska jag logga in på facebook och lite annat.
tjarråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0