Brännboll







ph's: Bilder från Tisdagen

Hejsan och förlåt för jag inte bloggat någonting så nu tänkte jag ta och berätta om vad jag gjorde i tisdags, först och främst så var jag iskolan sen så åkte jag hem till Hanna för att sedan åka till skogstorp och spela brännboll med 6-8 på Röd. Det var rättså kul!.. Vem vare som kunde slå med det "manliga-racket"? JO DET VAR JAG, känn på den! Ismar och August. Iallafall så efter det så drog jag, Hanna, Felicia och Mathilda till b-plan för att kolla på 97:ornas match, så var ungefär min Tisdag. Sen igår så åkte jag, Mikaela och Stina in till stan för att unna oss något fint. så vi tog bussen in efter skolan och så himla fint väder är det också iKumla och Örebro!


Kommentarer
Postat av: ismar

julia du slog 2 meter medans jag och august sköttyp 50 meter men aja du är jätte duktig...

2011-06-03 @ 11:30:21
Postat av: Anonym

Var har du köpt den gråa tjocktröjan? Riktig fin! :)

2011-06-04 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0