Trysil Torsdag-Söndag

Hejsan, idag var jag iskolan som vanligt och det var GULD, roligare än vad det har varit annars i veckan.
har lite bilder att bjuda på idag också:)
När skolan var slut så stack vi hem till Stina och gjorde matteläxor så duktiga är vi!
sen så käkade vi tacos, hahaha..
sen stack vi till pickaboo(stav) och där vare KULT!
jag vet att jag är så duktig på att veta hur mycket man ska ha till när man åker till Trysil... eller ne jag fick plocka om, HEHE..
efter det kom jag hem och Stina och hennes mamma Eva stack till Maxi för att köpa läsk och frukt till oss så snälla är dom!
Och nu är det PACKAT OCH KLART!
Nu är dey 19:51 och vi till på halv åtta hos mej det är guld pogram!
Jag kommer sakna att blogga när jag är i Trysil men ni vet att det blir mer bloggande när jag kommer hem och det är GULD, eller hur!?
just nu sitter jag och tjurar över att dom har bytt stjärntecken, buhuhuhuhuhu!!!!!!!!!!!
Jag är Jungfru INTE Lejon, så är det bara och det kommer jag säga även om dom säger att jag är Lejon!
ja jag har inte mycket att blogga om men nu får ni iallafall lite bilder! sen kommer bilder från Trysil nästa vecka!
bilderna kommer snart min dator laggar lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0