The eyes .. that smile

Vill bara blogga men har inget att blogga om!?
Jahap.. Just nu pluggar jag so och det går väl bra? det handlar om Grekland och sånt..
det är inte kul men det är ju alltid lika intressant att veta.
Vi har bara så HIMLA tjock bok? jag vill inte ens titta på den..
Det är bara att läsa läsa läsa och läsa sen uppgifter och alla anteckningarna!
Då borde man ju iallafall kunna provet.
Japp jag är taggad inför det hära provet!
och igår fick vi ju tillbaka no-provet jag är faktiskt nöjd över mitt resultat!!:D
Alltid lika svårt med prov men det är bara att kämpa.. pluggar som tusan nu.
japp nu måste jag fortsätta plugga!
Tänkte säga en onödig sak haha. men jag sitter här i as sköna kläder, min stickade magtröja jag hade på mig idag och mina gråa mjukisar, aldrig haft något skönare på mig!

Nu blir det mer pluggning!!!


nytt collage gjort av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0