Den himmel jag trodde fanns,ska jag hitta där någonstanns



















Det är nu som livet är mitt, jag har fått en stund här på jorden, och min längtan har fört mig hit, det jag saknat är det jag fått. Det är ändå vägar jag valt, i förtröstan långt bort om norden som har visat en liten bit, om himlen jag aldrig nått..
Jag vill känna att jag lever all den tiden jag har, ska jag leva som jag vill,
 Jag vill känna att jag lever, veta att jag räcker till..
Jag har aldrig glömt vem jag var, Jag har bara låtit det sova, kanske hade jag inget val, bara vilkan att finnas kvar
Jag vill leva lyckligt, för att jag är jag..
Kunna vara stark och fri, se om natten går mot dag,
Jag är här och mitt liv är bara mitt, och den himmel jag trodde fanns, ska jag hitta där någonstanns..
Ohhhh
Jag vill känna att jag levt mitt liv!

så himla fin text, bättre är svårt att hitta


Kommentarer
Postat av: sarrraaa'

vart hittar du alla fina bilder? :)

2011-04-18 @ 13:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0