ta bort eller utan bilder

hej jag har funderat på att ta bort min blogg, annars är det bara såhär i mitt huvud -  det här ska jag blogga om, det här ska jag blogga om, Blir typ beroende av att blogga för att det är så kul, men jag har ju lagt upp rätt så många bilder på mej och dom kommer alltid finnas kvar på internet och hela världen kan se min blogg?
jag vet inte hur jag ska göra ta bort den eller utan bilder?
men då blir det inge kul så jag vet inte...
Igår kväll var jag med linnea och stina, lite guld som vanligt.
Vi var ute och snackade lite och åkte lite pulka för att vi behövde komma ut, sen gick vi in och snackade lite där med, haha sen böt vi rum till stinas mamma och pappas så där snackade ¨vi ännu mer och typ smsa som galningar.
Men ni två betyder enormt mycket, det ska ni veta!
Idag blir det dom igen runt 12, vi tänkte åka skidor men i kvarntorp var det bara lilla backen och bara träningar och i storstenshöjden var det öppet men då vet vi inte vem som ska skjutsa och hur mycket kostar det och allt ni vet?
är fortfarande JÄTTE nöjd med alla julklappar och mitt shoppande igår.
Var ju på marieberg med linnea och stina då med och vi stack in med mamma som jobbar där så fick gick runt halva marieberg HELT själva, och sen när vi satt oss på en bänk på gina kom bara MER MER MER MER MER MER alltså SHIT! alla samlades runt gina sen när dom öppnade  var det KRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGG.
men vi hade jätte kul och hittade massa kläder.
Och just nu sitter jag här i min ljusrosa nya morgonrock (morrriiisss)
kanske ska ta och svara på det stina har skickat till mej för typ 4min sen?
haha så tjarrråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0