Gårdagen











ph's: Gårdagens

Igår var det en toppen dag! Det började med att jag fick VG på so provet. Sen så stack jag, Mikaela, Stina, Hanna och Ebba ner till kumla marken och köpte lite godis och hade kul såklart. Efter det gick vi hem till mig och pratade lite och Ebba och Hanna vart kära i min kanin.. så söta. Sen gick vi ner till Svängen och käkade pizza där. Sen drog vi till brandstationsparken och vidare till IP. Där träffade vi några och sedan så stack vi till ett par och grillade lite. Sen var den underbara dagen slut. Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ta kort på din kanin :)

2011-05-14 @ 12:32:00
Postat av: mikaela

haha man ser mig i glaset vid munkarna!

2011-05-14 @ 20:37:02
URL: http://missmajor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0