FÖRLÅT!

Hejsan förlåt alla för att jag inte har bloggat men jag har verkligen haft fullt upp!
Igår så var det söndag och då åkte jag skidor i kvarntorp med Linnea och Stina lite kult med dom.
Det här hände ungefär -
Linnea ramlade i liften så att hela stannar.
Dryga småbarn.
Vi fick snö i nacken pga ett par killar.
Linnea åkte liften med någon random kille.
Vi blev typ kompis med en kille som var på vår sida när alla barn vart dryga, haha.
haha det var typ det som hände i söndags?
Och nu är det Måndag och syrran fyller 11!
ETT STORT GRATTIS TILL HON!
Så imorse fick hon en ny cykel och ett litet paket till mej (scrapbooking, som hon gillar)
Och senare på dagen så bakade mamma tårta och BULLAR!
det gillas av mej!
Och sen drog vi till backen igen och då följde Stina med och då åkte vi lite och så hjälpte vi en liten kille som hade rammlat haha jätte söt!
Sen kom Linnea och då vart dte lite kult.
Men jag frööös om mina tår:(
Så dom ser ut som köttbullar nu.. men jag gillar ju köttbullar så det är ju lugnt(A)
Haha men förlåt alla för att jag inte har bloggat är besviken på mej själv-.-
Jag hade 35 besökare i lördags och nu 21:(
inte bra...
Men tack för alla som har tittat till min blogg iallafall!
jag ska bli duktigare på det här nu!
Men nu kommer snart alla gäster hit och då kommer vi fika och kanske hitta på något och senare ikväll blir det kvällsmat och då vet jag inte om vi går till Cesar.
Hejdå
ni får hoppas att jag kommer blogga mer ikväll men jag får se bara för att det hände en sak igår..
förlåt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hette den där "random" killen som ni åkte med och blev kompisar med? :) <3

2011-01-04 @ 10:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0