Dagen

Hejsan, nu tänkte jag berätta om min dag.
Först så vaknade jag av att pappa klippte gräset, kände verkligen att det var sommar där.
Sen så käkade jag frulle sedan så satt jag mig med mamma på altanen, och började med so:n.
Sedan gick vi ut och satte oss för att det var så fint väder, men till slut så började det regna, så då fick vi resa på oss och gå in igen, det hände några gånger kan jag säga.
Men jag kan säga att efter allt pluggande, så är jag klar med hela so uppgiften.
Ska bara skriva ner den på datorn nu, så känner mig jätte jätte nöjd!
Sedan, tog jag en skön dusch och böt om till mysiga kläder för att sedan sätta mig vid denna dator och få blogga lite, så nu har jag gjort de, och nyss så käkade jag kvällsmat, det var jätte gott verkligen, tummen upp på mammas goda mat, det går inte ens att jämnföra med skolan, usch och fy på den, längtar verkligen inte!
Får se om datorn inte kommer lagga för mycket efter det här,
så det kommer säkert ett till inlägg senare!

förlåt för ni fick så mycket att läsa, men hoppas ni läste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0