Tisdag

Hejsan, idag har jag varit iskolan och det har varit helt okej.
Hände inte så mycket iskolan idag, eller jo det händer ju saker varje dag men inte så speciellt.. men jätte kul var det ju!
Men idag så cyklade vi fast att det snöade/regnade.. duktiga.
När vi skulle cykla hem så åker jag alltid förbi sveas, så jag stannade och köpte ett vanilj-hjärta.. haha jadu, tjockis julia.
Sen när jag kom hem så fick jag god mat och sedan gick jag upp til mitt rum för att trycka i mej den dära goda hjärtat!
Gud så gott det var
Men idag så ska jag ta det lugnt och försöka plugga lite itaget..
För nu är det så att vi har prov IGEN!?
jag orkar inte med det hära mer, jag pluggar varje dag och det är inte det vad mitt liv ska gå ut på.
Jag ska kunna leva och göra roliga saker än att bara sitta där vid skolbänken med massor av böcker framför mig.
Men det är det jag måste bara..
Men jag kämpar för fullt!
Och nu så ska jag plugga vidare, hörs KRAM!


Dagens bilder -









ph; vanilj-hjärta, tagna av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0