semle-dagen

Hejsan idag har jag varit iskolan, lite mycket flum idag på något sätt, eller stina sa lite fel... höhö!
Vi cyklade hem som vanligt nu för tiden? det gick bra lite isigt så stina körde in i en snöhög, duktig flicka!
Men sen när jag kom en från skolan så gick jag mamma och syrran till swedbank( för att sätta in pengar, det gick bra men alltid lika nervös för sånt där..
Sen så när det var klart så kom vi på att det är ju semle-dagen idag, så vi tog en sväng förbi sveas för goda semlor, själv tog jag vanlig för jag gillar inte mandelmassan.
Nu så är jag iallafall hemma och pluggar för syrran är och tränar så mamma skjutsade henne dit och är väl kvar och kollar på antar jag..
Men när dom kommer hem så ska det smakas på semlorna, mummmmaaaaa
Nu ska jag plugga vidare, krammmaarrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0