I'm happy for you, but the tears flowing down his cheek anyway

Hejsan jag vet att jag inte bloggade så mycket igår men det kommer vi till sen...
Idag så cyklade vi till skolan som vanligt, inte lika mycket is idag.
Men iskolan så var det väldigt mycket flumm, jo det kan bero på att jag är jätte trött efter all skola-.-
GE MIG HELG!
I slutet av skoldagen så hade Stina och Mikaela "rit-krig" i fejjan.. jo jag var med lite ibland men som tur va så slapp jag bli målad, mohahaha..
Stina vart as snygg på slutet, streck runt hela munnen(snyggt), sen streck på kinden och näsan.
Mikaela vad ungefär likadan fast hon tvättade ju bort allt eftersom...
Men till slut när vi skulle cykla hem så börjar det regna, JIPPIIII!
Nu så är jag iallafall hemma och har tagit en billy's pizza och en liten semla efteråt, mummmaaaa!
Senare idag vet jag inte vad som händer, ska väl ta och pluggaa... inte kul.
Vi hörs kram!


Dagarna går och jag kommer
alltid komma ihåg hur glad du var, och hur stark..
Det var alltid du och jag som fick ett gott skratt tillsammans,
det kommer jag alltid att minnas..
Det var inte länge sen du gick hit till oss och du har alltid varit med om allt vi gjort..
Ett tag sedan var du jätte pigg, det var inte länge sedan.
Du satt alltid och målade blommor eller träd, och vi fick alltid ett kuvert när vi fyllde år med något motiv som du hade gjort på.
Dom var alltid lika fina.
Sen minns jag när du var ute och jagade rävarna, med din hund när jag var liten..
Vi alla kommer att tänka på hur underbar glad person du var, dig går aldrig att glömma!
Jag är glad för din skull, men tårarna rinner ner för kinden iallafall.

Jag älskar dig, och förevigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0